YouTube Music sărbătorește un deceniu de melodii și ritmuri!
Serviciul de streaming muzical deținut de Google aniversează 10 ani de existență cu funcții noi, inspirate de la Spotify. Cu această ocazie, Google lansează un playlist nou, numit Taste Match, care combină preferințele mai multor utilizatori într-o singură listă de melodii, similar cu Spotify Blend.
În plus, YouTube Music va anunța utilizatorii când apar albume noi, concerte și produse ale artiștilor preferați, urmând modelul lansat de Spotify. În urma unui parteneriat cu Bandsintown, serviciul va ajuta utilizatorii să afle despre concertele din apropiere atunci când urmăresc clipuri video ale artiștilor care au programate evenimente în zonă.
De asemenea, serviciul inaugurează o secțiune de comentarii, unde utilizatorii își vor putea exprima opiniile în legătură cu albumele și listele de melodii pe care le ascultă. Google afirmă că YouTube Music oferă acces la peste 300 de milioane de melodii, incluzând concerte, remixuri și cover-uri, în comparație cu catalogul Spotify, care se oprește la 100 de milioane de melodii.
YouTube Music se mândrește cu 1,8 milioane de liste de melodii publice create de utilizatori. Cu toate acestea, serviciul, care a fost creat după ce Google a decis să renunțe la vechiul Play Music, nu reușește să convingă. În martie, YouTube Music, împreună cu YouTube Premium, au însumat 125 de milioane de abonați, în timp ce Spotify are aproximativ 700 de milioane de utilizatori, dintre care 276 de milioane sunt abonați plătitori.
