Netflix a atins 94 de milioane de utilizatori lunari pentru abonamentul cu reclame
Netflix a anunțat că opțiunea sa de abonament cu reclame a atins 94 de milioane de utilizatori activi lunar, înregistrând o creștere de peste 20 de milioane față de ultima raportare publică din noiembrie. Lansat în noiembrie 2022, planul cu reclame costă 7,99 dolari pe lună, fiind semnificativ mai ieftin decât cel mai accesibil abonament fără reclame, care costă 17,99 dolari.
Această strategie face parte din eforturile Netflix de a crește profitabilitatea prin venituri din publicitate, pe fondul unei concurențe tot mai acerbe în domeniul platformelor de streaming.
Amy Reinhard, președintele diviziei de publicitate Netflix, a declarat că, în comparație cu concurența, atenția acordată reclamelor începe la un nivel mai mare și rămâne mult mai ridicată până la final. Utilizatorii urmăresc reclamele din mijlocul conținutului cu aceeași atenție ca emisiunile și filmele.
Netflix a mai menționat că abonamentul cu reclame are o audiență mai mare în rândul tinerilor cu vârste între 18 și 34 de ani decât orice rețea de televiziune prin cablu sau difuzare din SUA.
