Altex Grecia deschide un nou magazin online pentru clienții din România
Retailerul grec Altex, care a introdus pe piața locală rețeaua de magazine Funky Buddha, a lansat un magazin online dedicat pieței din România. Această inițiativă face parte din strategia de consolidare a prezenței brandului în țară, având în vedere deschiderea primului magazin fizic Funky Buddha în ParkLake Shopping Center din București.
În planurile sale de expansiune pe termen mediu și scurt, Funky Buddha își propune să se dezvolte în principalele orașe din România, având ca obiectiv dezvoltarea tuturor canalelor de vânzare, inclusiv retail, e-commerce, outlet-uri și marketplace-uri. Aceasta va permite o accesibilitate maximă pentru publicul român.
Brandul intenționează să continue expansiunea cu al doilea magazin fizic, planificat pentru anul 2025. Funky Buddha rămâne dedicat investițiilor în România, având ca scop consolidarea amprentei locale prin extinderea rețelei de retail și o prezență online mai puternică. De asemenea, brandul va asigura o vizibilitate sporită pe marketplace-urile din România.
Altex, fondată în 2005, deține două mărci principale: Funky Buddha, un retailer de îmbrăcăminte, și Fifty-Five Garage, specializată în comerțul cu ridicata. Compania este deținută de familia elenă Alexiou și vinde haine și accesorii prin intermediul a peste 400 de retaileri independenți, precum și prin rețeaua proprie de magazine Funky Buddha. În prezent, Altex are 350 de angajați și o cifră de afaceri de 44 milioane euro.
Brandul Funky Buddha, lansat în 2005, are astăzi peste 71 de magazine în Grecia și Cipru și dispune de o platformă proprie de comerț online. Aproximativ 60% din producția sa provine din China, iar restul din diverse alte țări.
