WeWear își deschide porțile în Constanța
În luna noiembrie, Triumph lansează WeWear, primul său concept de magazin multi-brand cu produse de lenjerie intimă pentru femei și bărbați, marcând începutul unui nou capitol în retail, cu planuri de extindere în toată Europa.
WeWear reunește cinci branduri cu stiluri distincte, dar complementare: Triumph, sloggi, Beldona, Marc O’Polo și Joop!. Aceste branduri sunt definite prin calitate și excelență în design, oferind o experiență unică de shopping. De la feminitatea modernă a brandului Triumph, rafinamentul premium al Beldona, confortul cotidian al sloggi, atemporalitatea sofisticată a Marc O’Polo și eleganța urbană a Joop!, fiecare brand abia așteaptă să fie descoperit în noile concept stores.
Noul concept WeWear este disponibil începând de astăzi în Constanța, în cele două mall-uri: City Park Mall și VIVO!. Pentru cei din țară care nu pot ajunge în Constanța, universul WeWear poate fi explorat și online.
Clienții Triumph sunt invitați să descopere o nouă abordare contemporană a retailului fashion, într-un spațiu vibrant unde lenjeria intimă, ținutele de casă și costumele de baie se îmbină armonios. WeWear îmbină rafinamentul pieselor cu un mediu prietenos, incluziv și ușor de navigat, oferind o destinație deschisă tuturor, indiferent de gen sau stil de viață.
„Prin WeWear, ne propunem să reinventăm experiența de shopping multi-brand pentru lenjerie, costume de baie și articole de relaxare. Doresc să oferim consumatorilor oportunitatea de a explora stiluri, categorii și branduri diferite, într-un spațiu elegant și atent conceput”, declară Roman Braun, Managing Partner Triumph.
WeWear România vă așteaptă într-un spațiu inovator pentru a experimenta un nou concept de shopping, cu produse super-stylish și confortabile din familia de branduri Triumph.
