„Sinners” domină box office-ul nord-american
„Sinners”, un thriller original cu vampiri, a ocupat primul loc la box office în weekendul de debut, având încasări de 45,6 milioane de dolari în 3.308 săli de cinema din America de Nord. Filmul, regizat de Ryan Coogler și avându-l pe Michael B. Jordan în rolul principal, a reușit să se impună în ciuda concurenței puternice din partea filmului „A Minecraft Movie”, conform rapoartelor.
Aceste vânzări de bilete reprezintă cel mai mare debut pentru un film original de la „Us” al lui Jordan Peele, care a avut încasări de 71 de milioane de dolari în 2019. Totuși, Warner Bros. a investit 90 de milioane de dolari pentru producția „Sinners”, fără a include cheltuielile de marketing, ceea ce ridică întrebări legate de profitabilitate.
În plus, „Sinners” a adăugat 15,4 milioane de dolari la box office-ul internațional, ajungând la un total global de 61 milioane de dolari.
Concurența pe piață
„A Minecraft Movie”, de asemenea de la Warner Bros., a fost așteptat să rămână pe primul loc pentru al treilea weekend consecutiv, dar s-a clasat pe locul al doilea, cu încasări de 41,3 milioane de dolari. Această adaptare a jocului video, cu Jack Black și Jason Momoa în rolurile principale, a devenit un succes global, acumulând 344 de milioane de dolari pe piața internă și 720,8 milioane de dolari la nivel global, fiind filmul hollywoodian cu cele mai mari încasări ale anului.
Pe locul al treilea s-a situat „The King of Kings”, care a înregistrat 17 milioane de dolari în al doilea weekend de lansare, având o scădere de doar 10% față de debut. Filmul, bazat pe viața lui Iisus, a generat până acum 45 de milioane de dolari pe piața internă.
Filmului de spionaj „The Amateur” de la Disney i-a revenit locul patru, cu 6,8 milioane de dolari din 3.400 de săli. După două weekenduri, a încasat doar 27 de milioane de dolari pe piața internă și 64 de milioane de dolari la nivel global, devenind astfel un posibil eșec pentru Disney.
În final, thrillerul de luptă „Warfare” de la A24 a completat top 5 cu 4,8 milioane de dolari din 2.670 de cinematografe nord-americane, având încasări totale de 17,8 milioane de dolari după două weekenduri de lansare.
