Revolut își îndreaptă atenția către Franța cu o investiție de un miliard de euro
Compania financiară britanică Revolut a anunțat că intenționează să investească un miliard de euro în următorii trei ani pentru extinderea operațiunilor sale în Franța. În acest context, Revolut va solicita curând o licență bancară franceză.
În cadrul summitului de investiții ‘Choose France’, Revolut a anunțat deschiderea unui nou centru în Paris, destinat operațiunilor din Europa Occidentală, și crearea a cel puțin 200 de noi locuri de muncă în Franța. Compania are deja aproximativ 300 de angajați în această țară.
Revolut dispune de peste 55 milioane de clienți la nivel global, dar nu are sucursale fizice. A obținut o licență bancară în Marea Britanie în 2024, după o perioadă de așteptare de trei ani. Compania a subliniat că Lituania rămâne ‘o bază cheie’ pentru creșterea sa în Europa.
Directorul în cadrul băncii digitale, Pierre Décoté, a declarat că noul sediu de la Paris va ajuta la construirea unor relații mai strânse cu autoritățile de reglementare și cu clienții, sporind încrederea pieței. Franța a fost identificată ca piața cu cea mai rapidă creștere pentru Revolut în rândul statelor membre UE, având peste cinci milioane de clienți, în timp ce în Europa, compania are 40 milioane de clienți.
În ciuda expansiunii rapide în Franța, Revolut se confruntă cu provocări în Germania. Compania are peste două milioane de clienți în cea mai mare economie europeană, dar se confruntă cu o concurență acerbă din partea Trade Republic și N26. Antonie Le Nel, directorul de marketing al Revolut, a menționat că Germania reprezintă o piață dificilă, consumatorii fiind mai conservatori în ceea ce privește finanțele.
Revolut și-a crescut vizibilitatea în Germania prin campanii publicitare cu celebrul fotbalist Mario Götze și plănuiește să introducă noi produse, inclusiv carduri de credit, împrumuturi imobiliare și servicii de telefonie mobilă. Compania este supervizată de Banca Centrală Europeană (BCE) și a fost înființată în 2015 de Nik Storonsky și Vladyslav Yatsenko, atrăgând milioane de clienți prin produse precum schimb valutar, carduri de debit, tranzacționarea de acțiuni fără comisioane și criptomonede.
