Renault Group își are un nou lider: România, pilon esențial în strategia companiei!
Noul CEO al Renault Group, Francois Provost, a subliniat importanța stabilizării companiei într-o perioadă dificilă pentru piețele auto. Provost, care anterior a ocupat funcția de Director de Achiziții, Parteneriate și Afaceri Publice, a declarat că nu se vor schimba aspecte fundamentale ale activității companiei odată cu noua sa funcție.
În cadrul unei întâlniri, Provost a accentuat că strategia companiei se va concentra pe stabilizare, în contextul provocărilor legislative și a incertitudinilor legate de cererea de pe diferite piețe globale. El a reafirmat că Dacia va rămâne o componentă esențială a afacerii Renault Group, menționând că „Vom continua să electrificăm platforma CMF-B, pe care o folosește și Dacia”. De asemenea, Provost a subliniat că „România este un ecosistem cheie pentru Renault”, având încredere în competitivitatea unităților grupului din țară.
În paralel, Provost a evitat comparațiile cu predecesorul său, Luca de Meo, care a implementat planul Renaulution, reușind să restructureze compania și să o readucă pe profit. Noul CEO a declarat: „Prioritatea mea este focusul pe strategie și pe excelența în execuție”.
Președintele Renault, Jean Dominique Senard, a comentat, de asemenea, despre relația cu Nissan, care a generat pierderi semnificative pentru Renault. Senard a afirmat: „Rămânem prieteni” și a asigurat că Renault va sprijini reforma inițiată de CEO-ul Nissan, Ivan Espinosa. El a adăugat că „Avem mai multe proiecte comune ca niciodată”, referindu-se la colaborările din Europa, India și America de Sud.
