Parentool își propune să atragă fonduri pentru a lansa o nouă funcționalitate
Startup-ul Parentool, care a dezvoltat o aplicație dedicată părinților, are ca obiectiv dublarea numărului de utilizatori, de la 20.000 câți are în prezent, și atragerea de fonduri pentru promovarea și dezvoltarea platformei. Aplicația a fost lansată oficial în primăvara anului 2022.
„Suntem o aplicație dedicată părinților, aflați în special la primul copil. Majoritar ne folosesc mamele, dar avem și câțiva tați care sunt activi în platformă. Ce face practic Parentool este să transforme puțin din haosul rolului de a fi părinte, în calm, încredere prin suportul pe care îl primesc părinții cu ajutorul specialiștilor noștri colaboratori, dar și altor funcționalități, cum ar fi un asistent de parenting disponibil 24-7. Încercăm să aducem partea aceasta integrativă între emoțional, medical și să îmbinăm practica cu emoții”, afirmă Petruța Țuligă, CEO Parentool.
În prezent, aplicația are înrolați peste 50 de specialiști din 20 de specializări diferite, majoritatea din marile orașe din România. Aceștia includ medici pediatri, chirurgi, dermatologi, consultanți în somn, alăptare, adaptarea la oliță și psihologi. Părinții pot vizualiza profilurile specialiștilor și pot adresa întrebări, având un ghid pentru a formula întrebările în mod eficient.
Costul mediu al unei întrebări adresate specialiștilor este de 40 de lei, cu un timp de răspuns între 2 și 7 ore. O parte din această sumă este direcționată către specialist, iar cealaltă rămâne la Parentool. De asemenea, startup-ul a lansat un curs video și a avut colaborări plătite cu branduri din zona parenting-ului.
Parentool are în prezent 20.000 de utilizatori, dintre care 2.000 sunt activi săptămânal, majoritatea din România, dar și din diaspora, în special din Germania, UK, Spania, Olanda și Statele Unite. CEO-ul Petruța Țuligă își propune să dubleze acest număr.
Startup-ul vizează atragerea unei finanțări între 50.000 și 100.000 de euro pentru marketing și lansarea unei noi funcționalități. „Ne autofinanțăm din ceea ce producem cu aplicația, dar avem nevoie de un buget pe care să-l investim în marketing pentru a accelera creșterea. Planul este să dezvoltăm Parentool astfel încât să fie și proactiv, folosind AI pentru a veni în întâmpinarea părinților. Această funcționalitate se află în faza beta în prezent”, adaugă Petruța Țuligă.
