Peste 15.000 de solicitări la call-centerul ANPIS într-o săptămână, privind tichetele pentru energie
Peste 15.000 de apeluri au fost înregistrate într-o săptămână la call-center-ul Agenției Naționale de Plăți și Inspecție Socială (ANPIS), referitoare la tichetele pentru energie. Informația a fost dezvăluită de ministrul Muncii, Florin Manole, pe pagina sa de socializare.
Ministrul a menționat: „Am fost la call center-ul ANPIS, acolo unde colegii noștri răspund zilnic la mii de întrebări de la oameni din toată țara. Le mulțumesc pentru munca lor, pentru răbdare și pentru profesionalism. Îi încurajez pe toți cetățenii eligibili să aplice pentru tichetele de energie.”
Conform informațiilor furnizate de ANPIS, în săptămâna respectivă au fost înregistrate 15.117 apeluri. De asemenea, reprezentanții agenției au subliniat că tichetul nu este necesar la plata facturii de energie.
