OMD Mamaia-Constanța strălucește la WTM Londra
Pentru a treia oară la târgul internațional de turism World Travel Market (WTM) din Londra, destinația Mamaia-Constanța a captat atenția jurnaliștilor, influencerilor și operatorilor turistici din Marea Britanie și întreaga Europă. Agenții de turism englezi și alți tour operatori din Europa și-au exprimat intenția de a include stațiunea Mamaia în pachetele de vacanță pentru turiștii străini.
„Am stat de vorbă cu câțiva reprezentanți de seamă ai unor reviste și platforme video din Marea Britanie, o piață țintă pentru litoralul românesc. O parte dintre ei au vizitat deja destinația noastră și doresc să revină pentru a descoperi mult mai multe povești. National Geographic Traveller, platforma Nousmadic sau Millenial Magazine sunt doar câteva nume. Cu toții au fost plăcut impresionați de frumusețea plajelor noastre”, a declarat Sebastian Puznava, vicepreședinte OMD Mamaia-Constanța.
A doua zi, creatorii de conținut, agențiile de PR și alți tour operatori au descoperit ce au Constanța și stațiunea Mamaia mai bun de oferit. Ospitalitatea Londrei la a treia participare a fost notabilă, iar reprezentanții OMD sunt optimiști în privința unor viitoare parteneriate de impact cu agențiile și tour operatorii străini, dar și cu potențiali parteneri media.
Ambasada României în Regatul Unit, în parteneriat cu Asociația RoBoost, FIHR – Federația Industriei Hoteliere din România și APT – Alianța pentru Turism în România, au organizat la Institutul Cultural Român evenimentul „ROMÂNIA – Trending, Vibrant & Authentic”. În 5 noiembrie, România a fost prezentată ca o destinație turistică autentică și vibrantă. Regatul Unit reprezintă a treia cea mai importantă piață sursă de turiști a României în privința nopților de cazare, cu aproximativ 100 de zboruri directe pe săptămână între cele două țări. Marea Britanie găzduiește o comunitate de peste 1,4 milioane de români, un ambasador valoros pentru promovarea culturală și turistică a României.
În cadrul WTM Londra, România a fost prezentă pe scena TrendFest, amplasată în zona dedicată experiențelor interactive de călătorie, unde a avut loc un spectacol de dansuri populare oltenești susținut de ansamblul Maria Tănase – Centrul Județean de Cultură și Artă Dolj.
„Alături de câțiva zeci de co-expozanți, destinația Mamaia-Constanța a făcut parte din standul României amplasat în zona dedicată Europei, pe o suprafață de 304 metri pătrați, fiind deschis pe toate cele patru laturi. Vizitatorii au avut acces facil și o perspectivă completă asupra ofertei turistice naționale. Pe durata evenimentului, pe ecranele din standul României la Londra au rulat videoclipuri de promovare realizate de jurnalistul britanic Charlie Ottley. Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației. OMD Mamaia-Constanța scoate în evidență poveștile autentice ale litoralului românesc — locuri, oameni și momente care dau culoare verii și transformă fiecare vizită într-o experiență de neuitat“, a afirmat George Măndilă, președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța.
