Oana Roman sărbătorește 25 de ani de carieră: „Am deschis drumul acestei profesii în România!”
Oana Roman, cunoscută ca una dintre cele mai vechi organizatoare de evenimente din România, a sărbătorit recent 25 de ani de carieră. Ea a fost printre primii care au inițiat organizarea de evenimente în țară, afirmând că este prima în domeniu. Cu ocazia acestui moment important, Oana a lansat oficial o gamă de produse cosmetice care îi poartă numele.
„Nu mi-am făcut un plan anume, dar știam că o să se întâmple, să se alinieze așa lucrurile cum mi-am dorit. Și uite că s-a întâmplat. Linia de cosmetice este un proiect pe care mi l-am dorit foarte mult și care este foarte important pentru mine, dar eu cred că cea mai mare realizare, până în momentul de față, în afară de Isa, evident, este că am împlinit 25 de ani de carieră. Am muncit 25 de ani în PR-ul ăsta”, a declarat Oana Roman. Ea a adăugat că împlinește 50 de ani în anul următor, având acum 49 de ani.
Oana Roman a organizat evenimente la Sala Palatului cu două decenii în urmă. În perioada în care a debutat în PR, puțini aveau curajul să organizeze evenimente la o asemenea scară. „Nu mai știu care a fost primul eveniment, dar primul meu client a fost Flamingo Boys. Cred că primul mare, mare eveniment pe care l-am făcut a fost la Sala Palatului în 2005, dar până în 2005 am făcut multe evenimente. Pe vremea aceea, doar Ștefan Bănică făcea spectacole la Sala Palatului și noi am fost niște nebuni care am închiriat Sala Palatului și am zis fie ce o fi. Și am umplut Sala Palatului”, a povestit ea.
Oana a afirmat cu mândrie: „Eu fiind prima, eu fiind Geneza. În anumite zone este ok, în alte zone este mai puțin ok. Este greu să-mi dau eu cu părerea pentru că la mine este greu cu termenul de comparație. Nu că mă laud, dar eu am lansat această meserie în România.”
La evenimentul de sărbătorire a carierei sale nu a lipsit fiica Oanei, Isabela, care a crescut și s-a transformat într-o adevărată domnișoară. Oana a menționat că, deși Isabela are 11 ani și este influențată de tendințele de pe rețelele sociale, ea nu se simte pregătită să o vadă folosind produse cosmetice. „Evident că a început și eu mă cert cu ea pentru că îi spun că nu are nevoie. Nu vede nici pe TikTok, nici pe Instagram, dar vede pe YouTube și tot încerc să o țin în frâu cât pot. Încă”, a adăugat Oana Roman.
