Noua conducere a CT BUS evită responsabilitățile?
Situația internă de la CT BUS este marcată de nemulțumiri profunde, angajații având acuzații grave privind procesul de restructurare și gestionarea fondurilor. Conform informațiilor din interiorul companiei, se intenționează disponibilizarea angajaților cu vechime și a profesioniștilor, în timp ce persoanele angajate pe criterii relaționale își păstrează locurile de muncă.
Există, de asemenea, o gestionare defectuoasă a banilor publici: se plătesc impozite pentru autobuze scoase din uz care ar putea fi valorificate, iar cheltuielile esențiale pentru buna funcționare, cum ar fi spălătoria și igiena, sunt întârziate. În contrast, reparațiile personale, cum ar fi cele ale mașinii directorului economic, sunt aprobate imediat.
Deficiențele identificate
Un document transmis presei sub anonimat detaliază mai multe deficiențe, printre care:
- Angajări, transferuri și promovări abuzive.
- Eliminarea angajaților incomozi.
- Impozite nejustificate și prejudicii financiare aduse societății.
- Protocol.
- Sistem CCTV.
Reacția conducerii
Contactat telefonic pentru a expune un punct de vedere cu privire la acuzațiile menționate, directorul societății, Fănel Popa, a refuzat să răspundă întrebărilor, menționând că a fost sunat pe numărul personal. Acesta a solicitat să fie contactat pe numărul afișat pe site-ul companiei, însă nu se regăsește un număr de serviciu al acestuia.
Purtătorul de cuvânt al CT BUS, Mihai Grigoruță, a specificat că deocamdată societatea nu are un punct de vedere oficial referitor la aceste acuzații.
