Marriott își amplifică prezența în România, aducând branduri inedite!
Lanțul hotelier Marriott International, unul dintre cele mai mari lanțuri hoteliere din lume, își propune să își extindă portofoliul în România, planificând adăugarea a cinci proprietăți și peste 550 de camere până la sfârșitul anului 2028.
Printre mărcile care vor fi introduse în țară se numără Residence Inn by Marriott și Four Points by Sheraton, extinzându-se în cinci destinații din întreaga țară. În urmă cu un an, Marriott a deschis al doilea hotel sub brandul Courtyard în România, primul în afara capitalei, la Cluj-Napoca, conform informațiilor anunțate din 2018.
Courtyard este cel mai extins brand din categoria Classic Select a portofoliului Marriott, având primul hotel deschis în 1983 în Atlanta (SUA). În prezent, există peste 1.250 de hoteluri Courtyard în mai mult de 60 de țări din întreaga lume. În România, există un alt hotel sub acest brand, situat în cartierul bucureștean Floreasca, deschis în octombrie 2019, cu o investiție de aproape 22,5 milioane de euro.
Grupul Marriott dispune de un portofoliu compus din peste 20 de mărci de hoteluri, printre care Courtyard, Fairfield Inn, Ritz-Carlton, Bulgari Hotels și JW Marriott Hotels. JW Marriott Bucharest Grand Hotel este un hotel de cinci stele din București, deschis în anul 1999.
