Marea gafă a lui Becali: „Am fost naiv!“
La Gigi Becali, fotbalul se rezumă la bani, iar în România, lupta pentru sponsorizări se dă adesea pentru sume modeste. În acest context, Becali a semnat un contract de sponsorizare cu o casă de pariuri, dar acum regretă această decizie, deoarece o altă casă de pariuri i-a oferit o sumă mai mare.
„Am avut o ofertă. Și cu bonusuri, ajungeam la 5 milioane de euro pe sezon. Erau 3 milioane și jumătate, iar cu bonusuri de performanță ajungeam la 5. Cei de acum îmi dau 2,5 milioane, iar cu bonusuri ajungem pe la 3,5-4 milioane. Am fost prost rău, am semnat pe 3 ani cu ei. Abia peste 3 ani mai schimb sponsorul de pe tricou“, a declarat Becali, vizibil descumpănit de situația actuală a pieței publicitare din România, care este cu mult în urmă față de ceea ce se întâmplă în Occident.
Aceasta este o realitate dezolantă pentru fotbalul românesc, unde foarte puține branduri puternice sunt dispuse să-și asocieze imaginea cu campionatul intern.
