Maratonul Profit “Creat în România” – Ediția a III-a
Maratonul Profit “Creat în România” Ediția a III-a va avea loc pe 26 iunie, având ca teme principale strategii pentru consolidarea și expansiunea brandurilor românești, cerințele esențiale din partea statului, pașii necesari pentru a te afirma pe piețele internaționale, metode de atragere a clienților și sfaturi pentru construirea unui brand de succes.
Context Economic
Economia României se confruntă cu o creștere economică încetinită, cu o prognoză ajustată pentru 2025 de la 2,5% la 1,4%, influențată de instabilitatea economică globală și europeană. În plus, finanțele publice sunt afectate de un deficit în creștere, iar ajustările fiscale necesare pot genera presiuni asupra companiilor locale, inclusiv prin posibile majorări de taxe și impozite.
Companiile românești au nevoie de politici publice mai predictibile pentru a-și putea planifica investițiile. Cu toate acestea, multe branduri locale au demonstrat adaptabilitate și inovație, reușind să concureze atât pe piața locală, cât și pe cea internațională.
Nevoia de Adaptare
În actualul climat economic, brandurile românești trebuie să rămână flexibile, să investească în tehnologie și să continue să inoveze pentru a-și menține competitivitatea.
Teme de Dezbatere
- Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc?
- Ce cerințe concrete există din partea statului pentru a susține business-ul local?
- Care sunt dificultățile finanțărilor pentru antreprenorii locali și ce soluții sunt disponibile?
- Cum fac față brandurile locale provocărilor tehnologice și nevoii de digitalizare rapidă?
- Care sunt provocările în atragerea și reținerea talentelor pe piața muncii?
- Ce provocări financiare întâmpină antreprenorii locali în contextul economic actual, marcat de inflație și costuri crescute?
- Au brandurile românești nevoie de un brand de țară puternic?
- Cum pot brandurile românești să se impună pe piețele internaționale?
- Cum se poate convinge cumpărătorul că tradiția este, uneori, la fel de importantă ca marketingul?
- Cum se poate construi un brand diferențiat?
Evenimentul va fi transmis în direct pe toate platformele Profit.ro și la postul de televiziune Prima News.
