Magazinele Diana ating noi culmi de excelență în istoria lor!
Rețeaua de magazine românești Diana, care a ajuns în prezent la 90 de unități în județele Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița, a înregistrat anul trecut vânzări de 468 milioane de lei (94,2 milioane de euro), reprezentând o creștere cu 14% față de 2023, conform datelor analizate. În 2023, compania DIANA COM SRL, deținută integral de Irina Crăciunescu, a avut o cifră de afaceri de aproape 410 milioane de lei (83,2 milioane euro). Vânzările rețelei Diana au crescut constant în ultimul deceniu.
Deși profitul net al companiei a înregistrat o ușoară scădere de 1%, ajungând la 15,2 milioane de lei (3,1 milioane euro), acest lucru vine după doi ani consecutivi de creștere. Ultimul an în care profitul net a scăzut a fost 2021. Numărul angajaților din cadrul rețelei a crescut cu 12% în 2024, atingând o medie de 731.
Recent, a fost inaugurat ultimul magazin Diana în satul Bâlteni, comuna Bâlteni, județul Gorj, la începutul acestei luni. În 2024, compania a deschis un total de 6 magazine.
Grupul Diana include, pe lângă rețeaua de magazine, și o fabrică de mezeluri, un abator și o fermă de bovine. Fabrica de mezeluri, operată de firma Diana SRL, a consemnat vânzări de aproape 475 milioane de lei (95,4 milioane euro) în 2024, reprezentând o creștere de 4% față de anul anterior. Ambele firme, cu o prezență de mai bine de trei decenii pe piață, se apropie de pragul de 100 de milioane de euro ca cifră de afaceri.
Diana SRL a înregistrat în 2024 un profit net mai mic cu 10% față de anul anterior, ajungând la circa 11 milioane de lei (2,2 milioane euro). Fabrica de mezeluri a avut o medie de 773 de angajați în 2024, după o creștere de 6%.
