IPG Mediabrands își întărește echipa de conducere prin promovări strategice
Mihai Trandafir preia funcția de CEO al IPG Mediabrands România, în timp ce Victor Croitoru devine noul Managing Director al UM România. Din noua sa poziție, Mihai Trandafir va superviza dezvoltarea brandurilor rețelei IPG Mediabrands în România – UM, Initiative și Kinesso. El va avea în vedere optimizarea operațiunilor, creșterea sinergiilor între agenții și identificarea de noi oportunități de piață pentru a contribui la dezvoltarea business-ului clienților. Mihai Trandafir va raporta direct către Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands CEE.
Cu o experiență de peste 26 de ani în cadrul UM, din care mai bine de 20 ca Managing Director, Mihai Trandafir aduce în noul rol o viziune strategică solidă și o înțelegere profundă a pieței. Sub conducerea sa, UM România a devenit una dintre cele mai apreciate agenții locale, având un portofoliu consistent de clienți și numeroase premii de prestigiu, inclusiv „Media Agency of the Year” la Festival of Media Global (2016), Eurobest (2015), Golden Drum (2023 & 2024) și 34 de trofee Cannes Lions, Global Grand Effie și alte peste 80 de premii Effie.
„Dorim să facem disponibile clienților noștri din România, în mod sistematic, rezultatele transformării accelerate pe care o vedem la nivel global în IPG Mediabrands. De la soluții de marketing și tehnologie de ultimă generație, la procese de lucru avansate, cu integrare responsabilă de AI. Agențiile de publicitate nu au fost niciodată mai dinamice, și mă bucur să reprezentăm niște branduri atât de ambițioase,” a subliniat Mihai Trandafir.
Noul Managing Director al UM România, Victor Croitoru, a ocupat anterior poziția de Strategy & New Business Director. Cu o activitate de peste 20 de ani în cadrul UM, Victor a contribuit activ la dezvoltarea agenției, ocupând inclusiv rolul de Regional Strategy and New Business Director pentru IPG Mediabrands CEE. În noul său rol, va continua să colaboreze cu echipa regională CEE pe proiecte de dezvoltare strategică și inițiative de business.
„Ne aflăm în plină transformare a modului în care brandurile se conectează cu noile generații, iar Inteligența Artificială este catalizatorul acestui proces, și face parte integrantă din ecosistemul de comunicare al brandurilor. Noile capabilități ale rețelei UM ne fac încrezători în misiunea noastră de a demonstra clienților noștri că suntem gata să integrăm toate instrumentele de analiză și cele creative în proiecte noi, provocatoare, bazate pe insight-uri actuale și reale de consumatori,” a declarat Victor Croitoru.
„Aceste numiri marchează începutul unui nou capitol pentru IPG Mediabrands în România. Ne bazăm pe vasta experiență și leadershipul dovedit al lui Mihai și Victor pentru a duce organizația la următorul nivel,” a declarat Monika Bronowska. „Expertiza lor, rezultatele deja demonstrate și viziunea strategică sunt esențiale pentru consolidarea poziției noastre pe piață, atât la nivel local, cât și regional.”
IPG Mediabrands este divizia de media și soluții de marketing a Interpublic Group (NYSE: IPG), gestionând peste 47 de miliarde de dolari în investiții media la nivel global. Cu o rețea formată din agențiile UM, Initiative, Mediahub și unități specializate precum MAGNA, KINESSO și Mediabrands Content Studio, IPG Mediabrands oferă soluții integrate pentru unele dintre cele mai importante branduri din lume, având peste 18.000 de angajați în peste 130 de țări.
