Hidroelectrica își propune o campanie publicitară pe 3 ani, cu rebranding
Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, intenționează să deruleze o campanie publicitară cu rebranding, având un contract cu o durată de 3 ani. Bugetul estimat pentru această campanie este de aproape 15 milioane lei (14.896.500 lei) plus TVA.
Obiectivul general al campaniei este de a consolida imaginea companiei și de a crește notorietatea serviciilor oferite, atât în rândul clienților existenți, cât și al celor potențiali. Hidroelectrica a lansat o licitație pentru achiziția de servicii de informare și publicitate, care include o serie de activități, printre care: cercetare de piață, realizarea conceptului campaniei de comunicare, difuzarea de spoturi TV și radio, campanii outdoor, gestionarea canalelor online, organizarea de conferințe, precum și dezvoltarea unei identități vizuale prin rebranding.
Conceptul campaniei va fi elaborat pe baza cercetării de piață și a focus grupurilor, urmând să includă o strategie generală de promovare și comunicare pentru o perioadă de 36 de luni. Aceasta va cuprinde planuri de comunicare detaliate pentru primele 12 luni, inclusiv sugestii de parteneriate media, logo, direcția creativă a materialelor, sloganuri și mesaje.
Data limită pentru primirea ofertelor este 1 septembrie 2025. De asemenea, Hidroelectrica derulează o licitație pentru dezvoltarea și implementarea unui nou site web, având în vedere că actuala pagină de internet a companiei este veche de 7 ani și nu mai beneficiază de mentenanță.
În primul trimestru al anului, Hidroelectrica a înregistrat un profit net de 589 milioane lei, în scădere cu 56% față de anul precedent, cu venituri reduse cu 26%, la 1,868 miliarde lei, din cauza condițiilor hidrologice deficitare. Compania a primit zilnic între 10.000 și 11.000 de cereri de încheiere de contracte de furnizare de la potențiali clienți noi, în perspectiva eliminării plafonării prețurilor.
