George Simion admite: Locuințele de 35.000 de euro erau doar o tactică de promovare
George Simion recunoaște că locuințele promise românilor în campanie, la prețul de 35.000 de euro, au fost parte dintr-o strategie electorală. Într-un interviu pentru Digi 24, acesta a afirmat: „Dacă nu aveam aceste forme de promovare, nu ajungeam unde suntem astăzi, la 42% dintre voturi.”
În discuția cu jurnalistul Digi 24, Claudiu Pândaru, Simion a fost întrebat dacă aceste case se mai fac. El a explicat: „Dacă ajungem la guvernare, așa cum am specificat, nu știu. Primesc unele întrebări din partea adversarilor noștri politici, din partea celor care lasă comentarii… «dar când ne dai casă». Sunt oameni care au înțeles despre ce este vorba și nici nu le-am făcut vreo propunere că le dau casă.”
Simion a continuat, detaliind că subiectul era legat de locuințe la prețuri accesibile și locuințe sociale, parte a unui program de guvernare. El a recunoscut că a fost o formă de marketing, menționând: „Dacă spuneam case în programul ANL pentru toată lumea la 35.000 euro, nu credea nimeni, că nu ai acces la ANL, de exemplu.”
În plus, el a subliniat că programul ANL, care ar putea oferi locuințe la 28.000 euro, este în continuare valabil, dar a criticat modul în care sunt distribuite aceste locuințe, spunând: „Problema e alta – cum se dau, că nu se dau familiilor…”
Simion a conchis că marketingul a fost esențial pentru a depăși blocada informațională, afirmând: „Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi.”
