Flanco își extinde orizonturile cu un nou magazin în inima Bucureștiului
Flanco, primul Smart Discounter electro-IT din România, a deschis cel de-al 13-lea magazin al său în București, situat în centrul comercial Promenada Mall. Această inaugurare permite rețelei Flanco să acopere toate zonele importante ale orașului, incluzând mall-uri, centre comerciale și magazine stradale de proximitate.
În luna iunie, Flanco va continua planul accelerat de extindere cu încă trei magazine de mari dimensiuni în orașele Constanța, Bacău și Pitești, poziționate în centrele comerciale Supernova. Această expansiune consolidează prezența Flanco în orașe mari și medii cu potențial ridicat de dezvoltare.
Deschiderile fac parte din cel mai amplu plan de extindere Flanco din ultimii șase ani, care include inaugurarea a 10 noi magazine și modernizarea altor 12–15, în conformitate cu poziționarea de Smart Discounter. Investiția totală alocată acestui plan în 2025 este de aproximativ 20 de milioane de lei.
Flanco, cu peste 1.500 de angajați, deține o rețea de peste 160 de magazine, situate în cele mai importante zone comerciale din 114 orașe din România. La finele anului 2024, Flanco a înregistrat o cifră de afaceri de 1,41 miliarde de lei, în creștere cu 8,9% față de 2023, deși compania a raportat o pierdere netă de 12,54 milioane de lei, cu 9,7% mai mult față de anul anterior. Datoriile retailerului au ajuns la 487,4 milioane de lei, cu 12% mai mult decât în 2023, în timp ce sumele de recuperat au scăzut cu 45,5%, ajungând la 18,1 milioane de lei.
Acționarii retailerului sunt Iulian Stanciu, cu 95%, și Dragoș Sîrbu, cu 5%.
