Felix Pătrășcanu investește în brandul românesc Miraj
Felix Pătrășcanu, co-fondatorul și Managing Partner al companiei de curierat FAN Courier, a intrat în afacerea Miraj, un brand boutique de parfumerie cu rădăcini istorice în anii ’50. Pătrășcanu a cumpărat un pachet de 25% din acțiuni de la proprietarul Florin Găină.
Anul trecut, cifra de afaceri a Miraj s-a ridicat la circa 637.000 lei, reprezentând o creștere de 77% comparativ cu anul precedent, iar profitul net a fost de 46.769 lei, cu un plus de 562%. Miraj dispune de un Concept Store în incinta JW Marriott Hotel din București și magazine în București (Mall Băneasa și zona Cișmigiu), Sibiu, Cluj-Napoca și Buzău.
Povestea brandului Miraj
Brandul Miraj a fost lansat în anii ’50, cu deschiderea la București a fabricii de parfum „Macul Roșu”. În anii ’70, „Macul Roșu” a fost rebranduit în Miraj, având în portofoliu parfumuri precum Miss Miraj, Draclee, Turist, Jubileu și Opera. De asemenea, Miraj a avut o divizie de cosmetice, deținând formulele Anei Aslan, care au atras personalități internaționale de renume, precum Frank Sinatra, Claudia Cardinale și Ronald Reagan.
În anul 1989, Miraj s-a rebranduit în Gerovital Cosmetics, iar ulterior, în 2008, a transferat complet dreptul de proprietate asupra brandului Gerovital către Farmec și a încetat activitatea. 10 ani mai târziu, în 2018, brandul Miraj a fost înregistrat din nou, fiind dezvoltat și reimaginat ca un brand boutique sub management nou.
