Modificări în procesul de raportare a indexului la Electrica Furnizare
Electrica Furnizare anunță că, începând cu luna iulie 2025, autentificarea cu codul ATM nu va mai fi disponibilă pentru transmiterea indexului autocitit prin intermediul TelVerde, precum și pentru accesarea meniului interactiv Call Center Electrica Furnizare.
Pentru autentificare, clienții vor trebui să folosească codul locului de consum (NLC) și ultimele 4 cifre din codul de client, informații care pot fi găsite pe prima pagină a facturii, în secțiunea „Client”.
Exemplu cod loc de consum (NLC): 7000XXXXXX
Exemplu cod de client: XXXXXX4567
Indexul autocitit se transmite în perioada indicată pe factură, prin următoarele metode:
- TelVerde (0800.800.048, apel gratuit, non-stop);
- MyElectrica;
- E-chat, asistentul virtual.
Prin meniul interactiv Call Center, clienții pot:
- activa factura electronică, ce va fi transmisă atât prin intermediul e-mail-ului, cât și în contul MyElectrica;
- confirma plata facturilor restante de energie electrică (serviciu disponibil doar pentru clienții casnici cu cel mult două facturi restante);
- obține informații cu privire la soldul curent, ultima factură emisă, modalitățile de plată a facturilor, intervalul de transmitere a indexului autocitit, perioada în care este programată citirea contorului;
- activa opțiunea de a fi sunat în cazul în care s-a emis un preaviz de deconectare pentru neplată aferent locului de consum;
- afla numerele de telefon ale operatorului de distribuție pentru semnalarea deranjamentelor.
