Crestere spectaculoasă a câștigurilor la ING Bank România!
ING Bank România a înregistrat în primul trimestru o creștere a veniturilor de 14,1%, atingând 1 miliard lei, comparativ cu 877 milioane lei în aceeași perioadă a anului anterior. Profitul net a crescut cu 7,8%, ajungând la 374 milioane lei, iar activele totale s-au ridicat la 73,4 miliarde lei, marcând o creștere de 2,8% față de anul trecut.
„În primul trimestru al anului, am reușit să înregistrăm o performanță bună, în ciuda contextului macroeconomic și politic provocator. Am continuat ritmul susținut de investiții în dezvoltarea de produse și servicii noi pentru clienții noștri. De la începutul acestui an, clienții antreprenori au posibilitatea de a deschide contul de companie integral online, fără a mai fi nevoie de drumuri suplimentare la bancă. Avem încredere în reziliența clienților noștri și ne păstrăm angajamentul de a le rămâne aproape”, a declarat Mihaela Bîtu, CEO al ING Bank România.
Depozitele rămân un instrument de interes pentru clienți, cu o creștere de 3,2%, totalizând 64 miliarde lei, iar produsele de investiții sunt din ce în ce mai accesate. Home’Bank s-a impus ca canalul principal prin care clienții persoane fizice accesează serviciile băncii, cu 91% din totalul vânzărilor de produse bancare realizate prin ING Home’Bank, în creștere cu 9% față de aceeași perioadă a anului anterior. În primul trimestru, 98% dintre clienții noi ai ING Bank au deschis relația folosind procesul de înrolare digital.
85% dintre clienții activi preferă aplicația de mobil, aceasta fiind utilizată exclusiv de 9 din 10 utilizatori de Home’Bank. Comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, logările în Home’Bank au crescut cu 7%, iar aplicația este o parte importantă din rutina zilnică a clienților, cu o medie de 29 de accesări pe lună pentru fiecare client. Cele mai frecvente activități includ verificarea soldului, raportul de tranzacții și plățile. Plățile digitale au o pondere semnificativă, cu 1 din 2 clienți digitali înrolați în cel puțin una din soluțiile de plată mobile (Apple Pay, Gpay, Garmin Pay), iar 40% din plățile cu cardul sunt efectuate prin intermediul unui dispozitiv mobil (telefon sau ceas).
ING Bank România face parte din ING Group, o instituție financiară internațională globală care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii și instituții din peste 40 de țări. Înființată în 1994, ING Bank România este o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți, inclusiv companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este singura bancă cu o creștere organică din top 10 bănci locale după active, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci, având peste 1,9 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri & Mid-Corporate și Wholesale Banking.
