Constanța se confruntă cu o întrerupere de apă de 20 de ore
Pentru executarea unor lucrări programate în municipiul Constanța, RAJA SA va întrerupe furnizarea apei potabile timp de 20 de ore, începând de marți, 02 septembrie 2025, ora 22:00, până miercuri, 03 septembrie 2025, ora 18:00.
Zonele afectate
Vor fi afectați de lipsa apei consumatorii din următoarele zone:
- Spitalul Militar „Dr. Alexandru Gafencu”;
- Bd. Mamaia (între Str. Dumbrava Roșie și Pod Pescărie) și străzile adiacente;
- Cartierele: Universitate, Faleză Nord;
- Punctele termice: 22, 30, 31, 33, 35, 37, 38.
În același interval, utilizatorii din zona Piața Chiliei vor avea apă cu presiune scăzută. Este posibil ca, în funcție de topografia rețelei și consumul din perioada lucrărilor, la etajele superioare ale imobilelor și la capetele de coloană să se înregistreze lipsa apei la robinete.
Detalii despre lucrări
Lucrările fac parte din contractul de lucrări CL 1 “Rețele apă și canalizare în zona centrală a Municipiului Constanța – LOT 1, LOT 2, LOT 3”, în valoare totală de peste 84 milioane lei, derulat prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM). Intervențiile se desfășoară pe strada Dumbrava Roșie și pe bulevardul Mamaia, în zona intersecțiilor cu străzile Libertății și Lt. Gheorghe Economu, dar și în zona Liceului Energetic.
Pe durata intervenției, echipele constructorului, împreună cu cele ale RAJA SA, vor conecta noile conducte la sistemul centralizat și vor monta vane de sectorizare, pentru eficientizarea alimentării cu apă. Reluarea furnizării apei se va face progresiv, pe măsură ce sistemul intră în presiune.
Atenționări pentru consumatori
Atenție! La reluarea furnizării, apa poate prezenta modificări temporare de calitate (turbiditate sau culoare). RAJA recomandă abonaților să evite consumul și să utilizeze apa doar în scopuri casnice până la limpezirea completă.
„Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Echipele de intervenție vor face tot posibilul pentru finalizarea rapidă a lucrărilor și reluarea serviciilor la parametrii optimi. Rugăm utilizatorii să își asigure o rezervă minimă de apă pentru consum și uz casnic pe durata întreruperii. Reamintim că aceste investiții sunt realizate în beneficiul consumatorilor și au ca obiectiv furnizarea unor servicii ireproșabile, creșterea calității vieții, reducerea pierderilor din rețea, precum și siguranța și continuitatea alimentării cu apă“, au transmis reprezentanții companiei RAJA SA.
