Brick România lansează Black Friday – oferte spectaculoase la zeci de mii de articole pentru locuință și construcții!
Începând cu 7 noiembrie 2025, rețeaua de magazine Brick România demarează campania Black Friday – ediția 2025, desfășurată în perioada 7 – 30 noiembrie 2025. Reducerile sunt disponibile atât în magazinele fizice din Constanța, Ovidiu, Mangalia și Giurgiu, cât și online, pe platforma www.brick-romania.ro.
Clienții pot beneficia de oferte atractive la o gamă variată de produse de bricolaj, grădinărit și materiale de construcții, având opțiunea de a plăti în rate egale prin mai multe soluții financiare disponibile în toate magazinele Brick. Aceasta face achizițiile de Black Friday mai simple și accesibile.
Reduceri semnificative la produse variate
Brick România oferă sute de produse cu discounturi reale din diverse categorii. Printre ofertele vedetă se numără:
- Set masă cu patru scaune din ratan la doar 399,78 lei (redus de la 470,33 lei);
- Purificator de aer TESY cu 6 trepte de filtrare, la 613,50 lei (redus de la 666,85 lei);
- Set chiuvetă și baterie Casablanca, cu o singură cuvă, din compozit granit, la 835,02 lei (redus de la 927,80 lei);
- Poartă auto, ideală pentru orice proprietate, disponibilă acum la 1816,31 lei, redusă de la 2970,85 lei.
Reduceri consistente vor fi disponibile și pentru produse din categorii precum instalații electrice, gresie și faianță, scule și unelte, vopsele, mobilier de baie și bucătărie, precum și articole pentru amenajarea grădinii.
Angajamentul Brick România față de clienți
Reprezentantul rețelei Brick a declarat că „Black Friday este una dintre cele mai așteptate perioade ale anului pentru clienții noștri. Ne dorim să le oferim reduceri reale și produse de calitate, la prețuri corecte – exact cum îi obișnuim de fiecare dată la Brick.”
Promoțiile sunt valabile în limita stocurilor disponibile, în toate magazinele Brick și pe platforma online www.brick-romania.ro.
Despre Brick România
Brick România este primul brand de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DIY din țară, având o tradiție de 20 de ani pe piața dobrogeană. Brick oferă un portofoliu de 60.000 de articole din 15 domenii, adresându-se atât clienților persoane fizice, cât și dezvoltatorilor imobiliari.
Compania a deschis primul magazin în Constanța în 2002 și a extins rețeaua cu noi locații, inclusiv Brick Mangalia (2017), Brick Giurgiu (2019) și centrul regional Ovidiu (2021). În prezent, echipa Brick România numără aproximativ 300 de angajați, număr ce va crește odată cu deschiderea noilor magazine.
Brick își menține un raport excelent calitate-preț, demonstrând angajamentul față de clienți, care au recompensat brandul cu fidelitatea lor.
