Brick România lansează o campanie cu surprize și recompense pentru clienți
Brick România anunță demararea unei noi campanii dedicate clienților săi, care se va desfășura între 5 și 31 mai 2025, în parteneriat cu TEMAD. Sub sloganul „Alege BISON pentru rezultate profesionale și câștigă o mașină de găurit cu percuție METABO!”, campania are scopul de a răsplăti clienții care aleg soluții profesionale pentru lucrările de reparații și întreținere.
Pentru a participa, clienții trebuie să achiziționeze cel puțin un produs marca BISON din oricare dintre magazinele Brick și să completeze un talon de participare disponibil la casele de marcat. În cadrul campaniei, sunt puse în joc patru mașini de găurit cu percuție METABO, oferite cu sprijinul partenerului TEMAD, câte un premiu pentru fiecare magazin.
Campania se va desfășura exclusiv în magazinele Brick din Constanța, Giurgiu, Ovidiu și Mangalia. Câștigătorii vor fi desemnați pe 10 iunie, prin tragere la sorți.
Brick România, cu o experiență de 20 de ani pe piața dobrogeană, este primul brand de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DIY din țară. Înființat în 2002, compania oferă o gamă variată de produse pentru construirea, întreținerea, amenajarea și decorarea locuinței, având un portofoliu de 60.000 de articole din 15 domenii.
În ultimii trei ani, Brick România a deschis noi locații, extinzându-se pe piața din sudul litoralului prin magazinul Brick Mangalia în 2017, urmat de magazinul Brick Giurgiu în 2019 și centrul regional Ovidiu în vara lui 2021. Compania are aproximativ 300 de angajați și se bucură de o fidelitate crescută din partea clienților, datorită politicii de prețuri accesibile și raportului excelent calitate-preț.
