Bolt lansează o inovație captivantă pentru utilizatorii de trotinete în România!
Bolt, furnizor de servicii de micromobilitate, a implementat o nouă funcționalitate pentru trotinetele din România, menită să sporească siguranța utilizatorilor în timpul sezonului festivalurilor. Compania a introdus un test de reacție cognitivă, care are rolul de a preveni utilizarea trotinetelor sub influența alcoolului, contribuind astfel la creșterea siguranței rutiere.
Testul de reacție cognitivă este activat în toate orașele din România unde sunt disponibile trotinetele Bolt. Înainte de a începe o cursă, utilizatorii trebuie să finalizeze cu succes acest test, care implică atingerea rapidă a imaginilor care apar pe ecranul smartphone-ului. În cazul în care utilizatorul nu trece testul, acesta va fi încurajat să opteze pentru serviciul de ride-hailing Bolt.
Funcția a fost deja lansată și testată cu succes în mai multe orașe europene, printre care Berlin, Varșovia, Stockholm și Lisabona. În România, accidentele cu trotinetele Bolt au înregistrat o scădere semnificativă în 2024, reprezentând sub 0.5% din totalul curselor. Aceasta înseamnă aproximativ 18 incidente la un milion de kilometri parcurși cu o trotinetă Bolt.
Implementarea acestei funcții este o măsură de siguranță suplimentară, având în vedere că trotinetelor sunt frecvent utilizate pentru deplasări legate de diverse festivaluri.
Bolt are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de țări și în peste 600 de orașe din Europa și Africa. Compania este prezentă în România cu servicii de transport la cerere, închiriere de trotinete electrice, livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt operează în 40 de orașe din România.
