Amazon deschide în Europa un nou univers al reducerilor, cu „ofertă de nerefuzat”!
Amazon continuă să își extindă strategia de competiție cu platformele asiatice low-cost, precum Temu și Shein, prin lansarea Amazon Haul în Europa. Această platformă este deja disponibilă în versiune beta pentru anumiți clienți din Regatul Unit și se preconizează că va fi lansată complet în următoarele săptămâni.
Cu Amazon Haul, utilizatorii au acces la o gamă variată de produse la prețuri accesibile: milioane de articole din peste 30 de categorii, inclusiv modă, casă și stil de viață, majoritatea prețurilor fiind de 20 de lire sterline sau mai puțin, multe sub 10 lire sterline, iar unele începând de la doar 1 liră sterlină. Clienții beneficiază de reduceri suplimentare de 5% pentru comenzile de peste 50 de lire sterline și de 10% pentru comenzile de peste 75 de lire sterline. De asemenea, livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 15 lire sterline, în timp ce pentru comenzile mai mici se aplică o taxă standard de 2,99 lire sterline.
În noiembrie, Amazon a lansat magazinul său online de reduceri, denumit Haul, care promite „prețuri nebunești de mici” la o gamă largă de produse.
Compania a raportat rezultate financiare peste așteptări pentru al treilea trimestru, cu un profit de 1,43 dolari pe acțiune, comparativ cu estimările de 1,14 dolari pe acțiune, și venituri de 158,88 miliarde de dolari, depășind așteptările de 157,2 miliarde de dolari. Vânzările Amazon Web Services (AWS) au generat 27,4 miliarde de dolari, aproape de estimările consensului de 27,5 miliarde, înregistrând o creștere anuală de 19% față de 12% în aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, divizia de publicitate a Amazon a obținut venituri de 14,3 miliarde de dolari, conform estimărilor analiștilor.
