Acționarii SOCEP SA, convocați să decidă asupra distribuirii de dividende în valoare de peste 4,92 milioane de euro
Dorinel Cazacu, președintele Directoratului operatorului portuar SOCEP SA, a convocat Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor companiei, care va avea loc la sediul societății din Portul Constanța, Dana 34. Primul punct pe ordinea de zi vizează repartizarea pentru dividend a sumei de 25.000.000 de lei (peste 4,92 milioane de euro, la cursul actual), provenind din profitul nerepartizat aferent exercițiului financiar 2024.
Conform raportului transmis către Bursa de Valori București, AGOA se va desfășura pe 3 decembrie 2025, de la ora 11.00, iar acționarii îndreptățiți să participe și să voteze sunt cei înscriși în registrul acționarilor la sfârșitul zilei de 20 noiembrie 2025. În cazul în care nu va fi întrunit cvorumul necesar, o a doua adunare va avea loc pe 4 decembrie 2025, la aceeași oră și în același loc, ordinea de zi rămânând neschimbată.
Ordinea de zi a AGOA de la SOCEP SA
- Aprobarea repartizării pentru dividend a sumei de 25.000.000 lei din profitul nerepartizat aferent exercițiului financiar 2024.
- Aprobarea valorii dividendului brut pe acțiune de 0,0391 lei.
- Aprobarea zilei de 18.03.2026 ca dată a plății.
- Aprobarea zilei de 27.02.2026 ca data de înregistrare.
- Aprobarea zilei de 26.02.2026 ca ex date.
- Împuternicirea consilierului juridic Ileana Graur să depună la Oficiul Registrului Comerțului Constanța hotărârea adunării generale ordinare a acționarilor și să efectueze mențiunile necesare.
Cifrele companiei SOCEP SA
Potrivit informațiilor disponibile, SOCEP SA a fost înființată în 1991, având sediul social în Constanța, Port Nou, Dana 34, și se ocupă în principal de manipulări. Acționarii companiei includ Samara Stere (12,44%) și Grupul DD SA (61,22%), deținut de Nicolae și Ion Dușu și Complex Condor SA. SOCEP SA este listată la bursă.
În 2024, SOCEP SA a raportat 426 de angajați, un profit de 87.828.440 de lei, datorii de 293.116.202 lei și o cifră de afaceri de 205.167.708 lei.
