25 de ani de momente de neuitat în rețeaua Iulius Mall și inițiativele de revitalizare urbană Palas Iași și Iulius Town Timișoara
În cei 25 de ani de activitate, rețeaua de proiecte IULIUS a evoluat în locuri unde oamenii se bucură de experiențe inedite, spectacole, premiere și amintiri alături de familie și prieteni. Miile de evenimente organizate, de la show-uri de amploare, festivaluri și concerte live, până la târguri tematice, proiecții de film în aer liber și activități educative, au transformat aceste proiecte în hub-uri culturale, sociale și de divertisment.
Grupul IULIUS aniversează anul acesta 25 de ani de la inaugurarea primului mall din afara Capitalei, la Iași, având un portofoliu de opt proiecte regionale, cu o suprafață totală de retail de 320.000 mp, peste 1.000 de branduri internaționale și românești și mii de evenimente organizate. Proiectele IULIUS au atras anual peste 73 de milioane de vizite, datorită diversificării funcțiunilor – retail, office, parc, entertainment – care au făcut din acestea destinații urbane.
Centrele comerciale Iulius Mall din Iași, Cluj-Napoca și Suceava, precum și proiectele mixed-use Palas Iași și Iulius Town Timișoara, au reușit să fidelizeze publicul urban și regional, dar și pe cel din țările vecine, prin mixul variat de branduri și servicii, precum și printr-un program consistent de evenimente pentru toate vârstele. Acestea oferă activități precum concerte în aer liber, proiecții de film, târguri de sezon și expoziții imersive de artă, transformând proiectele IULIUS în scene de dialog cu comunitatea.
Palas Iași, primul proiect major de regenerare urbană din țară, atrage anual peste 22,2 milioane de vizitatori și s-a impus ca una dintre cele mai dinamice scene urbane din România, găzduind evenimente de anvergură precum Romanian Creative Week și Campionatul Mondial de eSports. Iulius Mall Cluj și Iulius Town Timișoara completează agenda cu evenimente variate, oferind comunităților oportunități de relaxare și conectare socială.
Grupul IULIUS a continuat să inoveze și cu manifestări precum MINA Pop-Up (Museum of Immersive New Art), combinând tehnologia și arta pentru a oferi vizitatorilor o experiență multisenzorială. Roxana Cruceanu, Group Event Manager IULIUS, subliniază că experiențele au devenit parte din semnătura IULIUS, iar evenimentele outdoor sunt foarte apreciate de public.
Investițiile în evenimente și experiențe au dus la creșteri constante ale traficului din proiectele grupului, care se situează în topurile industriei. Proiectul RIVUS din Cluj-Napoca, cu o investiție de peste o jumătate de miliard de euro, va include un centru de arte performative, RIVUS Live Arts, care va funcționa într-o clădire reabilitată.
Calendarul următoarelor evenimente
Iată câteva dintre evenimentele de care vizitatorii se vor putea bucura în ultima săptămână din august și în luna septembrie, în rețeaua Iulius Mall și în ansamblurile mixed-use Palas și Iulius Town:
- Palas Iași: Expoziție insecte gigant, Caravana filmelor TIFF, Concert Multisenzorial Tribute International Music – Abba, Light Up Festival (octombrie)
- Iulius Town Timișoara: Expoziție interactivă și educativă Dino, Picnic in My Town, Timișoara Fashion Week, Expoziție insecte gigant, Check Art Festival
- Iulius Mall Cluj: Transylvania Coffee Fest, Movie Nights, Kids Thursdays, Expoziție interactivă de șerpi și tarantule vii, Dinos in the Parc
- Iulius Mall Suceava: Maraton Umanitar – „Cântecul care vindecă durerea”, Expoziție Roboți, Street Food Festival, Expoziție interactivă de șerpi și tarantule vii, „Back to school”, Târgul „Produs în Bucovina”
- Iulius Mall Iași: Ateliere pentru copii, Kendama Alternativă, Petreceri în parcare – The Bus
