Hidroelectrica primește peste 10.000 de cereri zilnice pentru contracte de furnizare
Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, a anunțat că primește zilnic între 10.000 și 11.000 de cereri de încheiere a contractelor de furnizare de la clienți noi. Această creștere semnificativă a cererii vine în perspectiva eliminării plafonării prețurilor de la 1 iulie, conform declarațiilor președintelui Directoratului Hidroelectrica, Karoly Borbely, la Profit Piața de Capital.forum – Ediția a V-a.
„E o perioadă în care avem un număr mare de cereri. Portalul funcționează foarte bine. Nu avem în momentul de față nici un fel de stres. Încercăm să luăm cât mai mulți clienți. Suntem undeva la 10.000 – 11.000 de cereri pe zi. Este un flux ridicat. Cu respect pentru ceilalți jucători din piață, îmi doresc foarte mult să se echilibreze și această piață și toți participanții să aibă clienți, pentru că o competiție ne va ajuta pe toți”, a declarat Borbely.
Compania a anunțat că preluarea de noi clienți se desfășoară fără limitări. În ceea ce privește eventualele riscuri legate de un an secetos, care ar putea reduce producția proprie a Hidroelectrica și ar obliga compania să cumpere energie din piață pentru a respecta contractele de furnizare, Borbely a menționat că strategiile comerciale nu se discută în conferințe.
„Eu nu pot să vă spun că la momentul X ar trebui să ne oprim din încheierea de noi contracte de furnizare. Deocamdată suntem ok, lucrurile merg bine și încurajez pe toți cei care apreciază oferta noastră să se transfere în liniște. Nu vreau să spun eu până la câți clienți putem merge. Toată lumea ne întreabă. Nu știu. Să se înscrie toată țara! Noi, cu mare drag, avem oferta pentru cât mai mulți. O să vedem la cât se ajunge”, a adăugat Karoly Borbely.
Până la 31 martie 2025, Hidroelectrica avea în portofoliul de furnizare aproape 631.000 de locuri de consum, din care peste 601.000 aparțin clienților casnici și 29.545 clienților noncasnici. În România există în total peste 8,7 milioane de locuri de consum ale clienților casnici și aproape 300.000 deținute de clienți noncasnici.
