Milionarul Olăroiu și pasiunea sa pentru încălțămintea inovatoare: imaginea care l-a trădat
Cosmin Olăroiu (55 de ani) se pregătește de debutul său oficial ca selecționer al Emiratelor Arabe Unite. Pe 5 iunie, reprezentativa arabă va întâlni Uzbekistan, acasă, la Abu-Dhabi, într-o partidă crucială de calificare pentru Mondialul din 2026. Cinci zile mai târziu, pe 10 iunie, naționala Emiratelor va juca, în deplasare, cu Kârgâstan, în ultima confruntare din grupa A în actuala fază a preliminariilor asiatice.
Olăroiu a fost un personaj ultramediatizat în fotbalul din Orientul Mijlociu, iar popularitatea sa a crescut considerabil după ce a făcut Sharjah campioana Asiei prin triumful în Champions League 2. Recent, pe rețelele de socializare, au circulat numeroase fotografii cu tehnicianul român, care a devenit fan al brandului elvețian „On“.
Fondat în 2010, brandul „On“ a cunoscut o ascensiune rapidă, iar notorietatea sa a crescut și mai mult după ce Roger Federer a intrat în acționariatul companiei în 2019. „On“ promovează încălțări revoluționare, atât pentru alergare, cât și pentru plimbări lungi, subliniind confortul acestora, descriind senzația ca fiind similară cu pășirea pe nori.
Se pare că acest slogan publicitar l-a convins pe Olăroiu, care, la ultimele sale apariții pe teren, a fost mereu încălțat cu pantofi marca „On“.
