Carrefour își îndreaptă atenția spre inovația AI în România
Retailerul francez Carrefour își va concentra eforturile în România pe dezvoltarea tehnologiilor de inteligență artificială. Gabriela Stănică a fost numită Chief Information Officer, Digital & AI și membru în Comitetul Executiv Carrefour România. Aceasta a declarat: „Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI. Cred cu tărie că tehnologia, datele și inteligența artificială nu sunt doar instrumente, ci catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente, mai personalizate și mai conectate la nevoile reale ale clienților și colegilor noștri.”
Inteligența Artificială este considerată o prioritate strategică la nivelul grupului Carrefour. În România, aceasta este utilizată deja pentru analiza comportamentului de consum și optimizarea sortimentului, cât și pentru personalizarea experienței în cadrul programului de loialitate Act for Good. Compania testează aplicații de inteligență artificială în diverse domenii, având ca scop anticiparea nevoilor consumatorilor și adaptarea la realitățile pieței.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour a ajuns la un număr de peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de retail din România, cu aproximativ 17.000 de angajați. Carrefour România își desfășoară activitatea prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
