Netflix și YouTube îmbrățișează inteligența artificială pentru a revoluționa publicitatea online
YouTube și Netflix au anunțat planuri de îmbunătățire a plasării reclamelor digitale prin utilizarea inteligenței artificiale. Netflix a introdus un nou format de reclamă care permite proiectarea imaginii unui produs direct în timpul vizionării unui film sau serial, fără a întrerupe experiența de vizionare.
Acest tip de reclamă va permite brandurilor să suprapună imagini ale produselor, cum ar fi o mașină pe o stradă sau o băutură pe o masă, integrând astfel plasarea produsului cu filmarea propriu-zisă. Reclamele ar putea include și un „call to action”, scutind spectatorii de tradiționalele pauze publicitare.
Versiunea cu reclame a Netflix a atins acum 94 de milioane de abonați, mai mult decât dublu față de acum un an. YouTube, pe de altă parte, va utiliza inteligența artificială pentru a determina cele mai potrivite momente pentru afișarea reclamelor, axându-se pe momentele în care nivelul de atenție al utilizatorului este cel mai ridicat, astfel încât vizionarea să nu fie întreruptă în momentele de interes maxim.
