Flanco își lărgește orizonturile Smart Discounter cu încă trei locații noi!
Flanco a continuat extinderea rețelei sale de magazine sub poziționarea Smart Discounter, inaugurând două noi spații comerciale și reamenajând un al treilea. Astfel, retailerul a ajuns la un total de 22 de puncte de vânzare care reflectă poziționarea de brand anunțată în urmă cu un an.
Cel de-al treilea magazin a fost deschis în Iași, în centrul comercial Mall Moldova, iar un altul a fost inaugurat în Tulcea, în complexul Winmarkt. De asemenea, magazinul Flanco din complexul Muntenia din Târgoviște a fost reamenajat și redeschis sub noua identitate de brand. Târgoviște are acum trei magazine deținute de retailer.
Noile spații comerciale din Iași, Tulcea și Târgoviște au o suprafață totală de aproximativ 2.000 mp. Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco, a declarat: „Strategia noastră de extindere vizează în mod prioritar centrele comerciale cu trafic intens și suprafețe mari, unde putem oferi clienților o experiență de cumpărături completă și accesibilă – de la tehnologie de ultimă generație și oferte smart, până la instrumente diverse de plată sau programe tip rabla, prin care clienții noștri pot accesa reduceri suplimentare consistente.”
Odată cu aceste inaugurări, numărul orașelor în care noua identitate de brand este vizibilă crește la 17. Iași, Tulcea și Târgoviște se alătură celorlalte 14 orașe: București, Ploiești, Pitești, Constanța, Brașov, Suceava, Focșani, Râmnicu-Vâlcea, Târgu-Frumos, Codlea, Huși, Arad, Râmnicu-Sărat și Giurgiu.
Flanco este primul Smart Discounter electro-IT din România. Compania deține o rețea de 160 de magazine în cele mai importante zone comerciale din 113 orașe ale țării și are peste 1.500 de angajați. Acționarii retailerului sunt Iulian Stanciu – 95% și Dragoș Sîrbu – 5%.
